Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Επενδύσεις 200 εκατ. στα Φωτοβολταϊκά

Στα επίπεδα των περίπου 200 εκ. ευρώ, αναμένεται να διαμορφωθεί το ύψος των επενδύσεων που προγραμματίζεται να πραγματοποιηθούν στη διάρκεια του τρέχοντος έτους στην εγχώρια αγορά των φωτοβολταϊκών.

Την εκτίμηση αυτή διατύπωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Advartia AE, Μιχάλης Παπαοικονόμου, σημειώνοντας ότι για το 2010 δρομολογούνται μικρά και μεγαλύτερα project συνολικής ισχύος περίπου 60 MW, έναντι περίπου 30 MW το 2009 και άλλων 11-12 MW το 2008.

«Για κάθε MW η επένδυση προϋπολογίζεται σε περίπου 3,5 εκ. ευρώ», εξήγησε ο ίδιος, και εξέφρασε την άποψη πως «από τα αιτήματα που έχουν υποβληθεί έως σήμερα για την ανάπτυξη φωτοβολταϊκών πάρκων συνολικής ισχύος 3,7 GW, υλοποιήσιμα θεωρούνται έργα 1 GW».

Ο επικεφαλής της βορειοελλαδικής εταιρείας σχεδιασμού, κατασκευής και λειτουργίας φωτοβολταϊκών σταθμών αποκάλυψε ακόμη, ότι αυτή τη στιγμή η Advartia συνεργάζεται με δύο εξειδικευμένα fund (σ. σ. ένα με έδρα στο Βέλγιο και ένα από την Αθήνα, αλλά με γερμανικά κεφάλαια), τα οποία επενδύουν στην Ελλάδα, στον τομέα των φωτοβολταϊκών και μέσα στο Μάιο, εκτός απροόπτου, θα υπογράψει συμφωνία και με τρίτο, το οποίο σχεδιάζει να αγοράσει λειτουργούντες σταθμούς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Παπαοικονόμου, μέχρι σήμερα η Advartia έχει προσελκύσει περί τα 20 εκ. ευρώ. Στα πλάνα της εταιρείας είναι η ολοκλήρωση κατασκευής 10 φωτοβολταϊκών σταθμών σε διάφορα σημεία της χώρας και η δημιουργία άλλων 40 στην Κρήτη.

(από την εφημερίδα "ΗΜΕΡΗΣΙΑ", 17/05/2010)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου