Ως διά μαγείας παραμερίστηκαν σε λίγες μόνον ημέρες τα χρόνια γραφειοκρατικά εμπόδια και οι Αραβες αρχίζουν την πρώτη σοβαρή επένδυσή τους στην Ελλάδα, η οποία σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα δημιουργήσει 2.200 νέες θέσεις εργασίας. Στον παραμερισμό των γραφειοκρατικών προβλημάτων βοήθησε (χωρίς να το γνωρίζει) και η ΝΔ, και συγκεκριμένα ένας παλαιός νόμος του τότε υπουργού Ανάπτυξης κ. Χρ. Φώλια που χαρακτήριζε την περιοχή «βιομηχανική με καύση λιθάνθρακα». Χρειάστηκαν μερικά τηλεφωνήματα του υφυπουργού Εξωτερικών κ. Σπ. Κουβέλη και της υπουργού Περιβάλλοντος κυρίας Τίνας Μπιρμπίληώστε η χαρακτηρισμένη ήδη ως βιομηχανική περιοχή να μετατραπεί σε βιομηχανική περιοχή με χρήση υγροποιημένου αερίου, η χρήση του οποίου, όπως χαρακτηρίστηκε, είναι επωφελής για το περιβάλλον.
(από την εφημερίδα "Το Βήμα", 13/5/2010)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου