Το Παγκόσμιο Συμβούλιο για το Μέλλον φιλοδοξεί να ενημερώσει την κοινή γνώμη για την ηλιακή ενέργεια, μεταδίδοντας τους αγώνες του Μουντιάλ σε απομακρυσμένο χωριό της Γκάνας χρησιμοποιώντας ηλιακές κυψέλες.
Πρόκειται για γερμανική ΜΚΟ, η οποία θα εγκαταστήσει τα ηλιακά συστήματα στο Ομποαντάκα της Γκάνας, το οποίο δεν είναι συνδεδεμένο με το εθνικό δίκτυο της χώρας. Η εφαρμογή αυτή θα επιτρέψει τη μετάδοση ποδοσφαιρικών αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
«Θέλουμε να κινητοποιήσουμε τους Αφρικανούς πολιτικούς για να υποστηρίξουν τις ΑΠΕ», αναφέρει ο Χαφσάτ Αμπιόλα-Κοστέλο του WFC.«Η ηλιακή ενέργεια είναι αξιόπιστη και μπορεί να εγκατασταθεί εύκολα δίχως την ανάγκη διασύνδεσης στο εθνικό δίκτυο», συμπληρώνει.
Πηγή energia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου