Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Οι Ρεπουμπλικάνοι Καταργούν την Επιτροπή της Βουλής των Αντιπροσώπων για την Κλιματική Αλλαγή

Tην κατάργηση της Επιτροπής της Βουλής των Αντιπροσώπων για την αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη και της κλιματικής αλλαγής ανακοίνωσαν εχθές οι Ρεπουμπλικάνοι αντίπαλοι της κυβέρνησης του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα. Είναι, μάλιστα, χαρακτηριστικό ότι την αποκάλεσαν «σπατάλη χρημάτων».

Συγκεκριμένα, ο Μάικλ Στιλ, εκπρόσωπος του εκλεγμένου προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων Ρεπουμπλικανού Τζον Μπένερ, σε μήνυμά του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Γαλλικό Πρακτορείο, δήλωσε: «Είχαμε δεσμευτεί να εξοικονομήσουμε χρήματα των φορολογούμενων μειώνοντας τη σπατάλη στο Κογκρέσο» της οποίας η επιτροπή «αποτελεί ένα σαφές παράδειγμα, το οποίο δε θα συνεχίσει να υπάρχει στο 112ο Κογκρέσο».

Έντονη και άμεση ήταν η αντίδραση των Δημοκρατικών στην «πολύ απογοητευτική» απόφαση αυτή για την επιτροπή, η οποία είναι συμβουλευτική και δεν έχει την δυνατότητα να εγκρίνει νόμους. Εκπρόσωπος της απερχόμενης Δημοκρατικής προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ Νάνσι Πελόσι -η οποία πρόκειται να παραδώσει στον Μπένερ κατά την πρώτη συνεδρίαση του νέου Κογκρέσου τον προσεχή Ιανουάριο - δήλωσε ότι η επιτροπή διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στον διάλογο για την κλιματική αλλαγή και την ενέργεια.

«Είναι πολύ απογοητευτικό το ότι η Ρεπουμπλικανική ηγεσία στη Βουλή των Αντιπροσώπων αποφάσισε ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα η αντιμετώπιση ζητημάτων σχετικά με την ενεργειακή ανεξαρτησία και την κλιματική αλλαγή στο 1120 Κογκρέσο.Η διάλυση της Επιτροπής δεν μειώνει την κατεπείγουσα ανάγκη να αναλάβουμε δράση σε αυτά τα πολύ κρίσιμα ζητήματα», ανέφερε ο εκπρόσωπος της Πελόσι, Ντρου Χάμιλ.

Πηγή energia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου