Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Δύο Νέες Κοινοπραξίες από την Gazprom και τη Naftogaz

Η ρωσική Gazprom συμφώνησε με την Naftogaz της Ουκρανίας για την σύσταση δύο κοινοπραξιών, όπως ανακοινώθηκε μετά τη συνάντηση του Αλεξέι Μίλερ και του Γιούρι Μποίκο.

Οι δύο νέες εταιρείες θα παράγουν φυσικό αέριο από τα κοιτάσματα άνθρακα της Ουκρανίας, ενώ θα αναπτύξουν και την παραγωγή στο κοίτασμα Παλάς της Μαύρης Θάλασσας.

Πηγή energia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου