Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Υπεγράφη το Μνημόνιο για την Ίδρυση της Εταιρείας Μελέτης για τον Σταθμό Μπέλενε

Η βουλγαρική Εθνική Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (NEC) και η ρωσική Rosatom υπέγραψαν χθες το βράδυ μνημόνιο για τις αρχές και τους κανόνες ίδρυσης της μικτής εταιρείας μελέτης για τον πυρηνικό σταθμό «Μπέλενε». Προβλέπεται η βουλγαρική επιχείρηση να κατέχει το 51% από το κεφάλαιο της εταιρείας μελέτης.

Η NEC και Rosatom υπέγραψαν επίσης μνημόνιο συνεργασίας για την κατασκευή και την εκμετάλλευση του πυρηνικού σταθμού με την φινλανδική ενεργειακή επιχείρηση Fortum Corporation και τη γαλλική συμβουλευτική Altran.

Προβλέπεται η εταιρεία μελέτης να ιδρυθεί εντός δύο μηνών, ενώ μετά από έξι μήνες αναμένεται να υπογραφεί και η βασική συμφωνία για τον πυρηνικό σταθμό.

Πηγή Βουλγαρική Ραδιοφωνία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου