Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Gazprom και Vitol Επενδύουν στην Διάσωση των Τροπικών Δασών

Το πρόγραμμα REDD για την καταπολέμηση της αποδάσωσης και της υποβάθμισης των δασών είναι αυτές τις ημέρες υπό διαπραγμάτευση στο Κανκούν του Μεξικού, στα πλαίσια της διεθνούς διάσκεψης για το κλίμα. Οι αξιωματούχοι του ΟΗΕ φιλοδοξούν ότι οι μεγάλοι ενεργειακοί όμιλοι που επηρεάζονται από το σύστημα εμπορίας ρύπων της Ε.Ε. θα αγοράσουν δικαιώματα του REDD προκειμένου να αντισταθμίσουν τις εκπομπές τους, προστατεύοντας παράλληλα εκτάσεις των τροπικών δασών.

Το όλο πρόγραμμα θα χρειαστεί χρόνια για να εφαρμοστεί, αλλά η γενική αίσθηση είναι ότι έχει καλές πιθανότητες να γίνει δεκτό φέτος στη διάσκεψη. Μάλιστα, μια πρώτη έκδοση του REDD θα πωλεί δικαιώματα τα οποία έχει εκδώσει το Voluntary Carbon Standard ( VCS) και η Συμμαχία για το Κλίμα, την Κοινωνία και την Βιοποικιλότητα ( CCBA) από τα τέλη του έτους. Επίσης, η Infinite Earth του Χονγκ Κονγκ πωλεί δικαιώματα προστασίας για εκτάσεις 100.000 εκταρίων στα τροπικά δάση της Ινδονησίας. Με την αγορά τους εξασφαλίζεται η χρηματοδότηση των τοπικών πληθυσμών, καθώς και η εγκατάσταση φρουρών στην περιοχή.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι οι πρώτοι της πελάτες θα είναι η Gazprom, η Allianz και η Vitol.

Πηγή energia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου