Από το 2013, οι καταναλωτές ηλεκτρισμού στην Κύπρο θα πληρώνουν 4,74% περισσότερα για την ενέργεια που αγοράζουν, καθώς θα τεθεί σε ισχύ η νομοθεσία της Ε.Ε. για τις εκπομπές ρύπων.
Από εκείνη τη στιγμή και μετά, θα διακοπεί η παροχή δωρεάν δικαιωμάτων για τις εταιρείες παραγωγής ηλεκτρισμού, οι οποίες αντί αυτού θα αναγκάζονται να τα αγοράζουν στα πλαίσια δημοπρατήσεων.
Η Κύπρος πάντως, θα χρησιμοποιήσει το δικαίωμα μείωσης των απαιτούμενων δικαιωμάτων για την δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού, με αποτέλεσμα τον μετριασμό των αποτελεσμάτων για την αγορά, όπως διευκρίνισε ο Αδάμος Αδάμου, επικεφαλής της επιτροπής Περιβάλλοντος της κυπριακής βουλής.
Πηγή energia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου