Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Κατασκευή Νέων φ/β Σταθμών στην Ελλάδα και Διείσδυση στην Βουλγαρία για την Advartia

Ουσιαστικό επενδυτικό ενδιαφέρον δύναται να προσελκύσει ο κλάδος των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα, ιδιαίτερα μετά και το ξεκαθάρισμα του τοπίου, τόσο σε θεσμικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο παροχής κινήτρων από την Πολιτεία και χρηματοδοτήσεων από τις τράπεζες. Την εκτίμηση διατύπωσε, στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, ο Μιχάλης Παπαοικονόμου, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Advartia -με έδρα τη ΒΙ.ΠΕ. Θεσσαλονίκης και αντικείμενο το σχεδιασμό, κατασκευή και λειτουργία φωτοβολταϊκών σταθμών.

Οι επενδύσεις σε φωτοβολταϊκά αποτελούν από τις ασφαλέστερες επενδυτικές δραστηριότητες, με σταθερές και προβλέψιμες αποδόσεις, και πολύ περιορισμένη εξάρτηση από τις διακυμάνσεις της ευρύτερης οικονομικής δραστηριότητας της χώρας, ωστόσο οι αποδόσεις είναι σε βάθος χρόνου και γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να γίνεται σωστά ο σχεδιασμός τους, ανέφερε ο κ.Παπαοικονόμου.

Ο κύκλος εργασιών της Advartia, που την περίοδο αυτή, για την υλοποίηση των επενδυτικών της σχεδίων, συνεργάζεται με δύο funds -ένα στην Ελλάδα και ένα στο εξωτερικό- διαμορφώθηκε το 2009 στα 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2010 η διοίκησή της εκτιμά ότι θα ξεπεράσει τα 20 εκατ. ευρώ.

Στους άμεσους σχεδιασμούς της, περιλαμβάνονται η ολοκλήρωση της κατασκευής 10 φωτοβολταϊκών σταθμών και η δημιουργία επιπλέον 40 στην Κρήτη, καθώς και η σύσταση θυγατρικής στη Βουλγαρία, όπου εκτιμάται ότι οι ΑΠΕ θα αναπτυχθούν δυναμικά. Σε επόμενη φάση, μετά από 2-3 χρόνια, σχεδιάζεται αντίστοιχη διείσδυση στην αγορά της Τουρκίας. Η εταιρία έχει εγκαταστήσει, επίσης, φωτοβολταϊκούς σταθμούς σε Καβάλα, Θήβα, Κατερίνη, Λάρισα, Ρόδο, Κιλκίς και Πελοπόννησο.
(από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου