Η παγκόσμια βιομηχανία φωτοβολταϊκών οδεύει προς τη σύγκρουση μεταξύ των κινεζικών και αμερικανικών επιχειρήσεων, για τον έλεγχο της ευρωπαϊκής αγοράς, τη στιγμή που οι μικρότερες εταιρείες υποφέρουν από την πτώση των τιμών και των επιδοτήσεων.
Μιλώντας στα πλαίσια ιταλικού συνεδρίου για τα φ/β στη Βερόνα, τα στελέχη του κλάδου δήλωσαν ικανοποιημένα από τις προοπτικές για άνοδο της ζήτησης που παρουσίασε ο ΙΕΑ, αλλά προειδοποίησαν για τους κινδύνους «φούσκας» στη χώρα αυτή, μετά την Ισπανία πέρυσι.
«Καθώς η βιομηχανία ωριμάζει, μόνο εκείνοι που διαθέτουν βάση χαμηλού κόστους θα απομείνουν», δηλώνει ο Ντέιβιντ Χογκ της Suntech Power της Κίνας. Η κατάρρευση των τιμών των συστημάτων φ/β που μειώθηκαν κατά 50% τους τελευταίους 18 μήνες, άφησε αρκετές επιχειρήσεις ευάλωτες, ειδικά στη Γερμανία.
Τα στελέχη του κλάδου αναφέρθηκαν στη σημασία των επιδοτήσεων και κάλεσαν τις κυβερνήσεις για μακροπρόθεσμες πολιτικές ώστε να γίνει ανταγωνιστική η τεχνολογία στην αγορά. Αναφέρθηκε ως παράδειγμα η Κίνα, η οποία αφιερώνει μηνιαίως 9 δις δολάρια στην ανάπτυξη των ΑΠΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου