Στο απροχώρητο έχει φτάσει πλέον η νοθεία καυσίμων στη χώρα μας. Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε όταν φωνάζαμε, τότε που η κυβέρνηση αποφάσιζε την αύξηση των φόρων στα καύσιμα, ότι η Ελλάδα θα μετατραπεί σε άντρο της νοθείας. Οι υπερβολικοί φόροι και κατά προέκταση οι υψηλές τιμές των καυσίμων τραβούν σαν μαγνήτης τους Ευρωπαίους νοθευτές, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι και το χάος που επικρατεί στους ελεγκτικούς μηχανισμούς (άλλοι το ονομάζουν λευκή απεργία) κάνουν πάρτι εις βάρος των εσόδων του κράτους, των περιουσιών μας, αλλά -το βασικότερο- και της υγείας μας.
Πρόσφατα μου έλεγε στέλεχος εταιρείας πετρελαιοειδών πως τα ξημερώματα, από τα μεγάλα βυτιοφόρα που είναι δεμένα στο λιμάνι του Πειραιά, φεύγουν δεκάδες μικρά «λευκά» βυτιοφόρα με μη διυλισμένο πετρέλαιο, που έχει… περισσέψει (άλλοι το λένε «κλέψει» στο μέτρημα) από τον πάτο του δεξαμενόπλοιου. Αυτά κατευθύνονται σε μικρά αυτοσχέδια «διυλιστήρια» όπου μετά τη «διύλιση» (ο Θεός να μας φυλάει) κατευθύνονται σε κάποια πρατήρια βενζίνης, οι ιδιοκτήτες των οποίων δέχονται με χαρά το νοθευμένο, αφορολόγητο καύσιμο.
Από την άλλη, ξέρετε ποια είναι η εποχή που πωλούνται οι μεγαλύτερες ποσότητες πετρελαίου θέρμανσης; Ο Μάιος. Φυσικά όχι λόγω κρύου, αλλά, απλώς, αυτή η ποσότητα θα κινήσει πολλά αγροτικά οχήματα κατά το θέρος, ενώ μεγάλες ποσότητες θα αναμιχθούν και σε δεξαμενές πετρελαίου κίνησης - και όχι μόνο, με τους Ελληνες… διυλιστές να σπάνε κάθε ρεκόρ χημικής «δημιουργίας» αναμιγνύοντας αμόλυβδη βενζίνη με αιθανόλη.
Και όλα αυτά με την Ελλάδα να κλείνει τον Ιούλιο έχοντας τη θλιβερή πρωτιά της υψηλότερης τιμής αμόλυβδης βενζίνης και πετρελαίου κίνησης στην Ευρώπη, ενισχύοντας τις… μαγνητικές ιδιότητές της προς τους νοθευτές. Γνωρίζοντας πολύ καλά τις δραματικές επιπτώσεις που θα έχει τόσο στην ατμόσφαιρα (δηλαδή στην υγεία μας) όσο και στις περιουσίες μας (δηλαδή στα αυτοκίνητά μας) ο εφοδιασμός νοθευμένου πετρελαίου σε πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο Euro 5, αναρωτιέμαι μήπως πρέπει πρώτα να διασφαλίσουμε την ποιότητα των καυσίμων στα πρατήριά μας και μετά να δώσουμε το ΟΚ για την απελευθέρωση… Από την άλλη, τελικά μήπως βολεύει την κυβέρνηση αυτή η διατήρηση της αναρχίας στα καύσιμα, που συντηρεί το πιο βασικό επιχείρημά της, αυτό της νοθείας;
Ξέρετε, γνωρίζουν πολύ καλά οι ιθύνοντες ότι η απελευθέρωση των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προοδευτικά θα μειώσει και τα έσοδα του κράτους από τα καύσιμα κατά περίπου 40%, λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης από τα βενζινοκίνητα.
Η χασούρα αυτή λοιπόν θα είναι πολύ μεγαλύτερη από τη χασούρα της νοθείας…
Πρόσφατα μου έλεγε στέλεχος εταιρείας πετρελαιοειδών πως τα ξημερώματα, από τα μεγάλα βυτιοφόρα που είναι δεμένα στο λιμάνι του Πειραιά, φεύγουν δεκάδες μικρά «λευκά» βυτιοφόρα με μη διυλισμένο πετρέλαιο, που έχει… περισσέψει (άλλοι το λένε «κλέψει» στο μέτρημα) από τον πάτο του δεξαμενόπλοιου. Αυτά κατευθύνονται σε μικρά αυτοσχέδια «διυλιστήρια» όπου μετά τη «διύλιση» (ο Θεός να μας φυλάει) κατευθύνονται σε κάποια πρατήρια βενζίνης, οι ιδιοκτήτες των οποίων δέχονται με χαρά το νοθευμένο, αφορολόγητο καύσιμο.
Από την άλλη, ξέρετε ποια είναι η εποχή που πωλούνται οι μεγαλύτερες ποσότητες πετρελαίου θέρμανσης; Ο Μάιος. Φυσικά όχι λόγω κρύου, αλλά, απλώς, αυτή η ποσότητα θα κινήσει πολλά αγροτικά οχήματα κατά το θέρος, ενώ μεγάλες ποσότητες θα αναμιχθούν και σε δεξαμενές πετρελαίου κίνησης - και όχι μόνο, με τους Ελληνες… διυλιστές να σπάνε κάθε ρεκόρ χημικής «δημιουργίας» αναμιγνύοντας αμόλυβδη βενζίνη με αιθανόλη.
Και όλα αυτά με την Ελλάδα να κλείνει τον Ιούλιο έχοντας τη θλιβερή πρωτιά της υψηλότερης τιμής αμόλυβδης βενζίνης και πετρελαίου κίνησης στην Ευρώπη, ενισχύοντας τις… μαγνητικές ιδιότητές της προς τους νοθευτές. Γνωρίζοντας πολύ καλά τις δραματικές επιπτώσεις που θα έχει τόσο στην ατμόσφαιρα (δηλαδή στην υγεία μας) όσο και στις περιουσίες μας (δηλαδή στα αυτοκίνητά μας) ο εφοδιασμός νοθευμένου πετρελαίου σε πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο Euro 5, αναρωτιέμαι μήπως πρέπει πρώτα να διασφαλίσουμε την ποιότητα των καυσίμων στα πρατήριά μας και μετά να δώσουμε το ΟΚ για την απελευθέρωση… Από την άλλη, τελικά μήπως βολεύει την κυβέρνηση αυτή η διατήρηση της αναρχίας στα καύσιμα, που συντηρεί το πιο βασικό επιχείρημά της, αυτό της νοθείας;
Ξέρετε, γνωρίζουν πολύ καλά οι ιθύνοντες ότι η απελευθέρωση των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προοδευτικά θα μειώσει και τα έσοδα του κράτους από τα καύσιμα κατά περίπου 40%, λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης από τα βενζινοκίνητα.
Η χασούρα αυτή λοιπόν θα είναι πολύ μεγαλύτερη από τη χασούρα της νοθείας…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου