Η Toyota κατέκτησε τον τίτλο της πιο οικολογικής μάρκας στην πρώτη έκθεση “Best Global Green Brands” που δημοσίευσε η εταιρία συμβούλων μαρκών Interbrand στις 26 Ιουλίου, 2011. Η μελέτη βασίστηκε σε ευρέως διαθέσιμες πληροφορίες για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των brands αλλά και στην άποψη του κοινού για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα ή την ‘πράσινη’ εικόνα τους, προκειμένου να υπολογιστεί το Green Performance Score.
Σύμφωνα με την έκθεση της Interbrand, η Toyota αποτελεί πρότυπο εταιρίας που έχει αναγάγει το περιβάλλον σε κύρια προτεραιότητά της, ενώ ταυτόχρονα προσεγγίζει το παγκόσμιο κοινό της με εποικοδομητικό τρόπο.
Η αδιάλειπτη δέσμευση της Toyota απέναντι στο περιβάλλον υπογραμμίστηκε στο Toyota Global Vision, που δημοσιεύτηκε το Μάρτιο του 2011, στοχεύοντας στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από όλο το φάσμα των διαδικασιών παραγωγής και πωλήσεων των προϊόντων της. Η εταιρία αγωνίζεται επίσης για τη διατήρηση των φυσικών πόρων μέσω ανακύκλωσης και δράσεων φιλικών προς τη φύση και το περιβάλλον.
Όπως προκύπτει, βασικός συντελεστής των ισχυρών πράσινων επιδόσεων της Toyota, είναι η πλήρως υβριδική τεχνολογία της. Από το 1997 που λανσαρίστηκε, το υβριδικό Prius -το αυτοκίνητο-σύμβολο που τώρα διανύει την τρίτη γενιά του- έχει συμβάλλει στις συνολικές πωλήσεων 3,2 εκατομμυρίων υβριδικών Toyota και Lexus σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας στους πελάτες απαράμιλλα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά.
Πηγή energia.gr
Σύμφωνα με την έκθεση της Interbrand, η Toyota αποτελεί πρότυπο εταιρίας που έχει αναγάγει το περιβάλλον σε κύρια προτεραιότητά της, ενώ ταυτόχρονα προσεγγίζει το παγκόσμιο κοινό της με εποικοδομητικό τρόπο.
Η αδιάλειπτη δέσμευση της Toyota απέναντι στο περιβάλλον υπογραμμίστηκε στο Toyota Global Vision, που δημοσιεύτηκε το Μάρτιο του 2011, στοχεύοντας στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από όλο το φάσμα των διαδικασιών παραγωγής και πωλήσεων των προϊόντων της. Η εταιρία αγωνίζεται επίσης για τη διατήρηση των φυσικών πόρων μέσω ανακύκλωσης και δράσεων φιλικών προς τη φύση και το περιβάλλον.
Όπως προκύπτει, βασικός συντελεστής των ισχυρών πράσινων επιδόσεων της Toyota, είναι η πλήρως υβριδική τεχνολογία της. Από το 1997 που λανσαρίστηκε, το υβριδικό Prius -το αυτοκίνητο-σύμβολο που τώρα διανύει την τρίτη γενιά του- έχει συμβάλλει στις συνολικές πωλήσεων 3,2 εκατομμυρίων υβριδικών Toyota και Lexus σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας στους πελάτες απαράμιλλα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά.
Πηγή energia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου