Η Intelen, ανακοινώνει την εγκατάσταση και ψηφιακή ενσωμάτωση διαδικτυακών IP μετρητικών συστημάτων κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας μέσω του ειδικού μικρο-υπολογιστικού AMR συστήματος της Intelen “in-device” σε 12 καταστήματα της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρολογικού εξοπλισμού ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ και την σύνδεσή τους με το cloud-based Meter Data Management σύστημα Intelen Energy Analytics.
Πρόκειται για νέα προσθήκη στην διαρκώς αυξανόμενη πράσινη ενεργειακή κοινότητα της Intelen, και ειδική υποκατηγορία ενεργειακών προφίλ, τα οποία αναλύονται σε πραγματικό χρόνο, συσχετιζόμενα με εξωγενείς παράγοντες (βαθμο-ημέρες, πρόγνωση καιρού, πελατειακό δυναμικό, πωλήσεις, γεω-χωρική ανάλυση, κίνηση προσωπικού, marketing plan, κλπ)
«Στο πλαίσιο των δράσεων της Εταιρείας μας για εξοικονόμηση ενέργειας, συμμετέχουμε στην κοινότητα της Intelen. Η προσδοκία μας είναι σύντομα να μπορέσουμε να υποστηρίζουμε με ακόμη πιο καινοτόμες λύσεις τις ανάγκες των πελατών μας, κάτι που επίσης αποτελεί βασική στρατηγική μας προτεραιότητα», αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ, κ. Νίκος Καυκάς.
«Η ανάλυση των δεδομένων σε κυριολεκτικά πραγματικό χρόνο, η χρήση κατανεμημένων υπολογιστικών συστημάτων (Intelen in-device) για την προχωρημένη ανάλυση ενεργειακών δεδομένων σε αποκεντρωμένο επίπεδο (swarm intelligence) και η συσχέτιση τους με εξωγενείς παράγοντες που επηρεάζουν την ενεργειακή συμπεριφορά (data fusion), αποτελούν άλλη μία σημαντική καινοτομία της Intelen στον τομέα των Big Data Analytics, εφαρμοσμένη σε ενεργειακά δεδομένα» αναφέρει ο κ. Θανάσης Παναγούλας, VP σε Business Development της Intelen.
«Σύντομα θα ανακοινώσουμε μεγάλη δράση για την αύξηση της πράσινης ενεργειακής κοινότητας της Intelen στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και εταιρείες όπως η ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ αποτελούν σημαντικές συμμετοχές και συνεργασίες για την προώθηση της πράσινης καινοτομίας και της αειφόρου ανάπτυξης», αναφέρει ο co-founder & CEO της Intelen, Δρ. Βασίλης Νικολόπουλος.
Στην ομάδα των καταστημάτων της ΚΑΥΚΑΣ θα εφαρμοστούν καινοτόμες υπηρεσίες εξοικονόμησης ενέργειας και ανάλυσης ενεργειακής συμπεριφοράς (behavioral mechanics), προσεγγίσεις social energy networks και live game mechanics με διαγωνισμούς των καταστημάτων σε υπηρεσίες Demand response πραγματικού χρόνου, παρεμβατικές ενέργειες μέσω χρηματοδότησης από τρίτους (ESCO funds, automation) και χρήση κοινωνικών δικτύων για green marketing και ΕΚΕ (Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη).
Πηγή: EurActiv.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου