Καθώς το LNG κατέχει έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο για την Ευρώπη, η Επιτροπή εστίασε την προσοχή της στα δεξαμενόπλοια αυτού του είδους και κάλεσε για περισσότερες επενδύσεις ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες. Ελληνική παρουσία παρατηρείται πάντως και σε αυτό το κομμάτι της ναυτιλίας, καθώς οι Έλληνες εφοπλιστές δείχνουν να έχουν κατανοήσει τη σημασία του LNG και επενδύουν σε νέα δεξαμενόπλοια.
Περίπου 300 δεξαμενόπλοια LNG ταξιδεύουν στις ευρωπαϊκές θάλασσες, καλύπτοντας τις ανάγκες της Ευρώπης σε ενέργεια, με χωρητικότητα έως και 267.000 κ.μ. Από αυτά, ο όμιλος Αγγελικούση διαθέτει επτά πλοία, ο όμιλος Τσάκου ένα και η Dynacom δύο. Επίσης, ο όμιλος του Πίτερ Λιβάνου διαχειρίζεται στόλο με LNG carriers, ανάμεσά τους και δύο ιδιόκτητα πλοία. Τέλος, η Ceres LNG παρήγγειλε από τη Samsung δύο νέα δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 80.000 dwt, αξίας 200 εκατ. δολαρίων, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν το 2014.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου