3 εκατ. στερλίνες θα αναγκαστεί να πληρώσει η EDF Βρετανίας σε πρόστιμα, μετά από έρευνα που διαπίστωσε ότι απέτυχε να χειριστεί αποτελεσματικά καταγγελίες πελατών μεταξύ 2011 και 2012.
Η έρευνα της ρυθμιστικής αρχής, Ofgem, υποκινήθηκε από μια αύξηση άνω του 30% στις καταγγελίες που κατέγραψε η EDF Energy όταν εγκατέστησε ένα νέο υπολογιστικό σύστημα το 2011.
«Στο διάστημα μεταξύ Μαΐου 2011 και Ιανουαρίου 2012, η EDF Energy δεν είχε το κατάλληλο σύστημα για να λαμβάνει, να καταγράφει και να επεξεργάζεται όλα τα παράπονα των πελατών βάσει των κανόνων διαχείρισης παραπόνων», ανέφερε η Ofgem.
Η Ofgem τόνισε πως η EDF Energy συνεργάστηκε και θα καταβάλει το ποσό των 3 εκατ. στερλίνων για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση ενός κυβερνητικού προγράμματος για τη βελτίωση της ενεργειακής ασφάλειας ευπαθών ομάδων και μιας γραμμής βοήθειας για όσους δυσκολεύονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.
Η έρευνα της ρυθμιστικής αρχής, Ofgem, υποκινήθηκε από μια αύξηση άνω του 30% στις καταγγελίες που κατέγραψε η EDF Energy όταν εγκατέστησε ένα νέο υπολογιστικό σύστημα το 2011.
«Στο διάστημα μεταξύ Μαΐου 2011 και Ιανουαρίου 2012, η EDF Energy δεν είχε το κατάλληλο σύστημα για να λαμβάνει, να καταγράφει και να επεξεργάζεται όλα τα παράπονα των πελατών βάσει των κανόνων διαχείρισης παραπόνων», ανέφερε η Ofgem.
Η Ofgem τόνισε πως η EDF Energy συνεργάστηκε και θα καταβάλει το ποσό των 3 εκατ. στερλίνων για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση ενός κυβερνητικού προγράμματος για τη βελτίωση της ενεργειακής ασφάλειας ευπαθών ομάδων και μιας γραμμής βοήθειας για όσους δυσκολεύονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.
Πηγή energia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου